نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
65895
-
الف
+

علت مرگ بازیگر تاجیکستانی سریال «در چشم باد»

«بیتا توکلی» در ۲۲ سنبله ۱۳۸۴ خورشیدی بر اثر یک حادثه ترافیکی درگذشت.

آیا شما هم بیننده سریال «در چشم باد» هستید؟ اگر این سریال را دیده باشید حتما می‌دانید که یکی از کرکترهای اصلی این سریال «لیلی» است، همان کودک شیرین زبانی که مانند سایه «بیژن» را دنبال می‌کند و انیس و مونس اوست.

به گزارش آی فیلم2، «بیتا توکلی» بازیگر نقش کودکی لیلی سریال در چشم باد است . لیلی از مادر و پدری تاجیک در شمال ایران متولد شده و به دلیل دوستی خانوادگی و همسن بودن با بیژن در کنار او بزرگ می‌شود.

آن طور که مشخص است آنها در آینده و بزرگسالی تبدیل به عاشق و معشوق خواهند شد. 

« بیتا توکلی» در ۲۲ سنبله ۱۳۸۴ خورشیدی در یک حادثه ترافیکی به شدت مجروح شد و درگذشت.

این بازیگر نوجوان که به همراه پدر و مادر خود برای ادای نذری پس از به هوش آمدن مادرش از کما، راهی مشهد مقدس شده بودند، به هنگام بازگشت در جاده تصادف کرده و هر سه نفر جان خود را از دست دادند.

 فلم هایی چون «چتری برای دو نفر» و «سام و نرگس» به ایفای نقش پرداخته است. ارسلان قاسمی هم بازی «بیتا» در سریال در چشم باد می گوید:  فوت بیتا او تاثیر خیلی بدی بالای من گذاشت و بسیار ناراحتم کرد. وقتی این خبر را شنیدم، نمی‌توانستم باور کنم. به عنوان یک بچه هیچ درکی از مرگ نداشتم و برایم غیرقابل باور بود که چه اتفاقی افتاده است.

ب م

نظر شما
ارسال نظر
ملینا اسلام بیگی

من عاشق سریال درچشم باد هستم مخصوصا نقش لیلی و بیژن را بسیار دوست دارم. وقتی فهمیدم که نقش کوچکی لیلی یعنی بیتا توکلی در تصادف فوت کردند خیلی ناراحت شدم و همیشه به یاد او هستم تا به حال نشده توی خانه ی ما از لیلی حرف نزده باشیم من همیشه در خانه به یادش هستم😳